KLACHTENCOMMISSIE

SOMS KAN ER OOK IETS MISGAAN.

Heb je een klacht over onze zorg- en dienstverlening? Of over hoe we je bejegenen? Vertel dat ons dan. Zo kunnen we onze zorg verbeteren.

HEB JE EEN KLACHT?

Leg deze dan voor aan jouw begeleider. Als er geen oplossing komt, kun je de zorgondernemer aanspreken. Vaak is een probleem dan snel verholpen. Als dit niet het geval is, kun je naar de klachtencommissie stappen.

Je kunt ook rechtstreeks naar de klachtencommissie stappen.klacht-afbeelding

KLACHTENCOMMISSIE

Kom je er niet uit met jouw begeleider en de zorgondernemer? Dan oordeelt de Klachtencommissie objectief en onpartijdig. Deze commissie vraagt naar jouw verhaal, maar ook dat van andere betrokkenen.

DOEL:

Goed zicht krijgen op het probleem. De gesprekken komen in een vertrouwelijk verslag. Na onderzoek doet de klachtencommissie uitspraak.

Voor meer informatie zie:

Klachtenreglement KPZ Wkkgz

Geschillenreglement Geschilleninstantie KPZ

Klachtenregeling Zorg-Los

 


klachtenportaal zorg - logo